vereniging directe verkoop nederland

ACN Europe bv

Thomas R. Malthusstraat 1-3
1066 JR  Amsterdam
020 3463908
paul.gagnier@acneuro.com
www.acneuro.com

 

ACN's werelds grootste directe-verkoopbedrijf op het gebied van telecom

ACN is opgericht in 1993 door vier ondernemers. Sinds de oprichting is ACN steeds een van de snelstgroeiende bedrijven ter wereld geweest. ACN biedt klanten een alternatief voor diensten die ze elke dag gebruiken, zoals vaste en mobiele telefonie, internet, energie, evenals de laatste technologieën en baanbrekende diensten van de toekomst zoals digitale telefonie en de revolutionaire beeldtelefoon.

De beeldtelefoon van ACN biedt consumenten de unieke mogelijkheid om "face-to-face" vanuit hun eigen huis met elkaar te communiceren. In 2013 heeft ACN haar productportfolio uitgebreid met een aantal wellness-producten onder de merknaam Benevita. ACN is nu wereldwijd actief in 23 landen en is van plan in de komende jaren verder uit te breiden.

ACN's jaarlijkse omzet is gegroeid tot meer dan een miljard euro, en het bedrijf groeit ieder jaar gestaag.

Wat betekent dit voor u?

Voor onze klanten betekent het diensten van hoge kwaliteit voor een scherpe prijs. Voor mensen als u betekent het een fantastische zakelijke mogelijkheid met een belangrijke persoonlijke en financiële voldoening.

Dankzij de unieke ACN Opportunity, gecombineerd met de aanzienlijke groeimogelijkheden van directe verkoop, heeft ACN een van de meest fantastische zakelijke mogelijkheden ooit weten te creëren.

Met ACN kunt u uw eigen organisatie hebben, maar staat u er nooit alleen voor !

Bezoek www.acneuro.com voor meer informatie.

Terug naar boven

Nieuws

Samenwerking Consumentenbond en VDV

De Consumentenbond werkt al jaren samen met de Vereniging Directe Verkoop Nederland, om de belangen van de eindgebruiker zo goed als mogelijk te dienen. Lees hier hoe de Consumentenbond denkt over onze branche en onze vereniging.

lees verder

Groei directe verkoop-branche zet door

De Nederlandse directe verkoop-branche noteerde afgelopen jaar voor het derde jaar op rij een forse groei, zowel in omzet als het aantal business partners. Dit blijkt uit cijfers van de Vereniging Directe Verkoop Nederland. Waar in 2015 de geschatte retailomzet in Nederland voor de gehele sector bijna 126,8 miljoen euro bedroeg, was deze in 2016 gestegen naar 147,3 miljoen euro, een groei van ruim 16 procent.

lees verder

“Wat kan de Nederlandse retail leren van de directe verkoop ?”.

Peter Sprengers, CEO van marketingbureau Techonomy en Peter Boots, voorzitter van de VDV, vertellen welke kansen nieuwe technologieën bieden en welke lessen de worstelende ‘retail’ kan opsteken van de directe verkoopsector.

lees verder

Wat mag u als business partner verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als business partner mag verwachten van de directe verkoop branche.

lees verder

Wat mag u als consument verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als consument mag verwachten van de directe verkoopbranche.

lees verder

Steeds minder 'party's'

Nog maar 20% van de omzet in directe verkoop in Nederland wordt verkocht op party's. product uitleg vindt vaker plaats via gesprekken of andersoortige bijeenkomsten.

lees verder Steeds minder  'party's'

Leden VDV herkenbaar

Alle directe verkoop bedrijven die lid zijn van de VDV zijn voortaan herkenbaar aan het speciale logo. Ieder jaar opnieuw onderschrijven deze bedrijven de internationale gedragsregels en de voorwaarden van de VDV

lees verder Leden VDV herkenbaar

contact

vereniging directe verkoop nederland
postbus 2450
5202 cl 's-hertogenbosch
tel: 088 05 51 400 / +31 88 05 51 400
email: vdv@directeverkoop.nl