vereniging directe verkoop nederland

Blèzi Cosmetics

Saffierborch 22
5241 LN Rosmalen              
073-5210167
info@blezi.com
www.blezi.com

 

Blèzi Cosmetics, een direct verkoop bedrijf, is in 2009 opgericht vanuit Nederland. Het bedrijf ontwikkelt en produceert hoogwaardige huidverzorgings- en make-upproducten met Blèzi als merknaam. Dankzij samenwerking met de allerbeste internationale cosmetica-experts heeft Blèzi innovatieve formuleringen. De producten doen meer dan ze beloven en zijn bovendien zeer makkelijk in gebruik.

Blèzi wil vrouwen niet alleen laten zien hoe mooi ze kunnen zijn, maar ook hoe sterk. Voor elke vrouw is een zelfstandige carrière in de directe verkoop weggelegd. Het Blèziconcept biedt vrouwen (en mannen) een unieke kans om zich te ontwikkelen en te werken aan een mooi toekomstperspectief. Met een kleine investering is het al mogelijk om te starten als Business Partner. Een professionele opleiding aan de Blèzi Academy en een persoonlijke webshop zijn daarbij inbegrepen.
Blezi Cosmetics

Business Partners die door willen groeien, kunnen deelnemen aan een speciaal trainingsprogramma. Door middel van persoonlijke coaching is het mogelijk om je persoonlijk en beroepsmatig te ontwikkelen, je inkomen te vergroten en jezelf optimaal te ontplooien.

Dat het Blèziconcept werkt, blijkt niet alleen uit de enorme groei die het bedrijf doormaakt. In 2015 won Blèzi Cosmetics de felbegeerde Seldia Astra Award voor ‘Best New European Direct Selling Company of the Year 2015’. Miranda Hazenberg, oprichtster Blèzi Cosmetics: “Deze award is een geweldige erkenning voor ons waar we heel trots op zijn.”

 

 

Terug naar boven

Nieuws

Samenwerking Consumentenbond en VDV

De Consumentenbond werkt al jaren samen met de Vereniging Directe Verkoop Nederland, om de belangen van de eindgebruiker zo goed als mogelijk te dienen. Lees hier hoe de Consumentenbond denkt over onze branche en onze vereniging.

lees verder

Groei directe verkoop-branche zet door

De Nederlandse directe verkoop-branche noteerde afgelopen jaar voor het derde jaar op rij een forse groei, zowel in omzet als het aantal business partners. Dit blijkt uit cijfers van de Vereniging Directe Verkoop Nederland. Waar in 2015 de geschatte retailomzet in Nederland voor de gehele sector bijna 126,8 miljoen euro bedroeg, was deze in 2016 gestegen naar 147,3 miljoen euro, een groei van ruim 16 procent.

lees verder

“Wat kan de Nederlandse retail leren van de directe verkoop ?”.

Peter Sprengers, CEO van marketingbureau Techonomy en Peter Boots, voorzitter van de VDV, vertellen welke kansen nieuwe technologieën bieden en welke lessen de worstelende ‘retail’ kan opsteken van de directe verkoopsector.

lees verder

Wat mag u als business partner verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als business partner mag verwachten van de directe verkoop branche.

lees verder

Wat mag u als consument verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als consument mag verwachten van de directe verkoopbranche.

lees verder

Steeds minder 'party's'

Nog maar 20% van de omzet in directe verkoop in Nederland wordt verkocht op party's. product uitleg vindt vaker plaats via gesprekken of andersoortige bijeenkomsten.

lees verder Steeds minder  'party's'

Leden VDV herkenbaar

Alle directe verkoop bedrijven die lid zijn van de VDV zijn voortaan herkenbaar aan het speciale logo. Ieder jaar opnieuw onderschrijven deze bedrijven de internationale gedragsregels en de voorwaarden van de VDV

lees verder Leden VDV herkenbaar

contact

vereniging directe verkoop nederland
postbus 2450
5202 cl 's-hertogenbosch
tel: 088 05 51 400 / +31 88 05 51 400
email: vdv@directeverkoop.nl