vereniging directe verkoop nederland

Control Media

Steenovenstraat 155
B-2910  Wildert
België
t +32 3 620 14 70
f +32 3 620 14 79
info@controlmedia.eu
www.controlmedia.eu

 

Control Media werd opgericht in 1996 door Johan van Nunen, destijds actief als drukwerkintermediair met vele jaren ervaring in de grafische sector. Met de overname van een kleine drukkerij in de buurt van Antwerpen werd resoluut de weg van de eigen productie ingeslagen. Nederland was en bleef de targetmarkt voor Control Media, zonder echter het lokale Antwerpse potentieel te verwaarlozen.

Een nieuwe en krachtige impuls tot de snelle expansie werd gegeven door zoon Leon van Nunen, huidig eigenaar en algemeen directeur. Op een minimum van tijd werd Control Media, uitgebouwd tot een middelgrote en dynamische vellen offsetdrukkerij met locatie te Essen, bij de Belgisch Nederlandse grens. Deze moderne drukkerij beschikt over een uitzonderlijk compleet en jong machinepark, gehuisvest in een uiterst ruim en minimalistisch functioneel bedrijfsgebouw.

Control Media is niet "zomaar" een vellen offsetdrukkerij. Haar conceptuele aanpak maakt iedere klantenrelatie tot een krachtig en hecht partnership met een opmerkelijke meerwaarde voor de klant. De indrukwekkende graad van klantentrouw liegt er niet om. De hoge kwaliteit van het grafisch eindproduct met bijhorende service, directe "no-nonsense" communicatie en scherp competitieve prijsstelling, worden er door de Nederlandse, Belgische, Engelse en Duitse klanten maar al te graag bijgenomen.

Specialiteit : Directe Verkoopbedrijven

Directe Verkoopbedrijven worden sterk aangesproken door de rijke expertise die Control Media met dit type van klanten heeft opgebouwd. En inderdaad, in deze aanpak zitten er duidelijk aanwijsbare componenten die het verschil kunnen maken. Niet minder dan 42% van haar omzet realiseert Control Media in dit commercieel segment. Klanten zoals Amway, NuSkin, Herbalife, Neways, Euphony, Forever Living Products en Mylène (BE) etc. zullen dit beamen en spontaan een aantal “sterke punten” van Control Media in dit verband willen opsommen.

Terug naar boven

Nieuws

“Wat kan de Nederlandse retail leren van de directe verkoop ?”.

Peter Sprengers, CEO van marketingbureau Techonomy en Peter Boots, voorzitter van de VDV, vertellen welke kansen nieuwe technologieën bieden en welke lessen de worstelende ‘retail’ kan opsteken van de directe verkoopsector.

lees verder

Wat mag u als business partner verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als business partner mag verwachten van de directe verkoop branche.

lees verder

Wat mag u als consument verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als consument mag verwachten van de directe verkoopbranche.

lees verder

Steeds minder 'party's'

Nog maar 20% van de omzet in directe verkoop in Nederland wordt verkocht op party's. product uitleg vindt vaker plaats via gesprekken of andersoortige bijeenkomsten.

lees verder Steeds minder  'party's'

Leden VDV herkenbaar

Alle directe verkoop bedrijven die lid zijn van de VDV zijn voortaan herkenbaar aan het speciale logo. Ieder jaar opnieuw onderschrijven deze bedrijven de internationale gedragsregels en de voorwaarden van de VDV

lees verder Leden VDV herkenbaar

contact

vereniging directe verkoop nederland
postbus 2450
5202 cl 's-hertogenbosch
tel: 088 05 51 400 / +31 88 05 51 400
email: vdv@directeverkoop.nl