vereniging directe verkoop nederland

DPD Nederland bv

DPD

Tormentil 10                      
5864 PK Best
Postbus 302
5680 AH Best
t 0499 339900
Robert van Straaten
r.vanstraaten@dpd.nl

www.dpd.nl

 

DPD

Elke dag bereiken maar liefst 3,3 miljoen pakketten via DPD hun eindbestemming, zowel bij consumenten als bij bedrijven. Om dit te kunnen realiseren beschikken wij over het meest sterke internationale netwerk over de weg. Dit brengt ons tot in de verste uithoeken van de wereld. Bij DPD zien wij niet Nederland, maar Europa als onze thuishaven. Wij bedienen jaarlijks zo’n 300.000 klanten met 18.000 voertuigen vanuit ongeveer 800 depots. In Nederland kunnen onze klanten rekenen op 1.000 medewerkers die vanuit negen depots in Amsterdam, Best, Etten-Leur, Joure, Meppel, Rijssen, Rotterdam, Tynaarlo en Veenendaal de beste service nastreven.

DPD 

Lokaal en internationaal

Onze klanten staan centraal, altijd en overal. Alle landen in ons DPD-netwerk ondernemen op hun eigen manier: de manier die het beste past bij die lokale markt. Al deze lokale spelers zijn verbonden in een organisatie die zich kenmerkt door een hecht internationaal netwerk. Dit maakt ons sterk en geeft ons de mogelijkheid wereldwijd de beste service en kwaliteit te bieden.

Onze verantwoordelijkheid tegenover het milieu

Bij DPD nemen we onze verantwoordelijkheid om het milieu zo min mogelijk te belasten. Wij streven er daarom naar om de nadelige effecten van de bedrijfsvoering op het milieu te reduceren of zelfs te voorkomen. We zien CO2-reductie niet alleen als uitdaging. Voor ons is het een kans om ons te onderscheiden van andere pakketvervoerders.

 

Terug naar boven

Nieuws

Samenwerking Consumentenbond en VDV

De Consumentenbond werkt al jaren samen met de Vereniging Directe Verkoop Nederland, om de belangen van de eindgebruiker zo goed als mogelijk te dienen. Lees hier hoe de Consumentenbond denkt over onze branche en onze vereniging.

lees verder

Groei directe verkoop-branche zet door

De Nederlandse directe verkoop-branche noteerde afgelopen jaar voor het derde jaar op rij een forse groei, zowel in omzet als het aantal business partners. Dit blijkt uit cijfers van de Vereniging Directe Verkoop Nederland. Waar in 2015 de geschatte retailomzet in Nederland voor de gehele sector bijna 126,8 miljoen euro bedroeg, was deze in 2016 gestegen naar 147,3 miljoen euro, een groei van ruim 16 procent.

lees verder

“Wat kan de Nederlandse retail leren van de directe verkoop ?”.

Peter Sprengers, CEO van marketingbureau Techonomy en Peter Boots, voorzitter van de VDV, vertellen welke kansen nieuwe technologieën bieden en welke lessen de worstelende ‘retail’ kan opsteken van de directe verkoopsector.

lees verder

Wat mag u als business partner verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als business partner mag verwachten van de directe verkoop branche.

lees verder

Wat mag u als consument verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als consument mag verwachten van de directe verkoopbranche.

lees verder

Steeds minder 'party's'

Nog maar 20% van de omzet in directe verkoop in Nederland wordt verkocht op party's. product uitleg vindt vaker plaats via gesprekken of andersoortige bijeenkomsten.

lees verder Steeds minder  'party's'

Leden VDV herkenbaar

Alle directe verkoop bedrijven die lid zijn van de VDV zijn voortaan herkenbaar aan het speciale logo. Ieder jaar opnieuw onderschrijven deze bedrijven de internationale gedragsregels en de voorwaarden van de VDV

lees verder Leden VDV herkenbaar

contact

vereniging directe verkoop nederland
postbus 2450
5202 cl 's-hertogenbosch
tel: 088 05 51 400 / +31 88 05 51 400
email: vdv@directeverkoop.nl