vereniging directe verkoop nederland

Jafra

Postbus 2197
6802 CD  Amsterdam
t 020 7082820
f 020 7082821
www.jafra.nl

 

Concept en bedrijfshistorie

"Wij willen vrouwen enthousiast maken”. Met dit bedrijfsmotto kan zowel het principe als de prestaties van Jafra Cosmetics kernachtig worden samengevat.
Het bedrijf werd in 1956 opgericht door Jan en Frank Day in Malibu/Californi‘. Ze baseerden hun ondernemingsfilosofie op twee pijlers: enerzijds de overtuiging dat het kopen van hoogwaardige, werkzame cosmeticaproducten een zaak van vertrouwen is en in een hele persoonlijke sfeer zou moeten plaatsvinden. Anderzijds de wens om vrouwen overal ter wereld de kans te bieden op een flexibele, zelfstandige job, waardoor ze op zowel persoonlijk, economisch als beroepsmatig terrein een grote mate van vrijheid zouden krijgen. Dit doel werd het beste bereikt door de producten te verkopen volgens het systeem van directe verkoop via workshops aan huis. Daarmee was de Jafra Consulente geboren. Het concept was vanaf het allereerste begin zeer succesvol en intussen zijn meer dan 430.000 Consulentes in 25 landen actief, die alleen al in het jaar 2005 wereldwijd een omzet van bijna 400 miljoen Euro (ca. 500 miljoen US dollar) realiseerden. Sinds mei 2004 behoort Jafra tot de Vorwerk Ondernemingsgroep.

Productomschrijving

Revolutionaire gezichtsverzorging
SkincareDe Jafra cosmeticaproducten be•nvloeden zichtbaar de gezondheid en het aanzien van de huid. De producten worden systematisch afgestemd op het individuele vocht- en vetgehalte van de huid. Het resultaat is perfecte schoonheid door flexible verzorging. Klinisch en dermatologisch op allergie‘n en huidirritaties getest, is de Jafra huidverzorging precies datgene wat de huid nodig heeft, nu en in de toekomst!

Royal Jelly Lift Concentrate
Royal JellyRoyal Jelly is een echt geschenk van de natuur - en bij Jafra zelfs puur natuur en dus heel kostbaar. De Royal Jelly Lift Concentrate levert Royal Jelly in de meest intensieve en meest werkzame vorm met behulp van een nieuwe, revolutionaire liposomen technologie, diep in het epidermis. Het resultaat: een stralende, gladde huid.

 

 

Terug naar boven

Nieuws

“Wat kan de Nederlandse retail leren van de directe verkoop ?”.

Peter Sprengers, CEO van marketingbureau Techonomy en Peter Boots, voorzitter van de VDV, vertellen welke kansen nieuwe technologieën bieden en welke lessen de worstelende ‘retail’ kan opsteken van de directe verkoopsector.

lees verder

Wat mag u als business partner verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als business partner mag verwachten van de directe verkoop branche.

lees verder

Wat mag u als consument verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als consument mag verwachten van de directe verkoopbranche.

lees verder

Steeds minder 'party's'

Nog maar 20% van de omzet in directe verkoop in Nederland wordt verkocht op party's. product uitleg vindt vaker plaats via gesprekken of andersoortige bijeenkomsten.

lees verder Steeds minder  'party's'

Leden VDV herkenbaar

Alle directe verkoop bedrijven die lid zijn van de VDV zijn voortaan herkenbaar aan het speciale logo. Ieder jaar opnieuw onderschrijven deze bedrijven de internationale gedragsregels en de voorwaarden van de VDV

lees verder Leden VDV herkenbaar

contact

vereniging directe verkoop nederland
postbus 2450
5202 cl 's-hertogenbosch
tel: 088 05 51 400 / +31 88 05 51 400
email: vdv@directeverkoop.nl