vereniging directe verkoop nederland

Nu Skin

Nu Skin Hoofdkantoor Europa
The Corporate Village
Building Elsinore
Leonardo Da Vincilaan 9
B-1935  Zaventem
België
0800 0203683
netherlandsweb@nuskin.com
www.nuskin.com

 

Nu Skin Enterprises, Inc. werd in 1984 opgericht in Provo, Utah, VS. Als mondiaal bedrijf op het gebied van de directe verkoop is Nu Skin® wereldwijd actief in 53 markten en heeft het meer dan 900.000 zelfstandige distributeurs. Nu Skin® wordt op de New York Stock Exchange verhandeld onder het symbool 'NUS'.

Het overweldigende succes van Nu Skin Enterprises is het directe resultaat van de missie van het bedrijf: mensen in staat stellen hun leven te verbeteren met uitstekende zakelijke mogelijkheden, innovatieve producten en een verrijkende en stimulerende cultuur.

Nu Skin® bewijst zijn innovativiteit met een uitgebreid gamma van anti-verouderingsproducten, zakelijke mogelijkheden voor zelfstandige distributeurs en bedrijfsinitiatieven op het vlak van sociale verantwoordelijkheid.

Nu Skin® is toonaangevend op het vlak van antiveroudering. Dit blijkt uit de ageLOC®-technologie, die veroudering bij de bron aanpakt, en topproducten zoals het ageLOC® Galvanic Spa System en ageLOC® Galvanic Body Spa.

Nu Skin Nederland

Nu Skin®'s Europese distributiecentrum bevindt zich in Venlo. Vanuit Venlo worden de bestellingen afgeleverd in verschillende Nu Skin®-markten in Europa.

Maatschappelijke betrokkenheid

Het Nourish the Children initiatief ontstond in 2002 om het probleem van honger in de wereld aan te pakken. Het is de gezamenlijke missie van Nu Skin Enterprises en het uitgebreide wereldwijde distributeursnetwerk om een sterke kracht te zijn in het redden van levens van kinderen door speciaal ontwikkelde maaltijden te bieden die alle essentiële dagelijkse voedingsstoffen bevatten.

Terug naar boven

Nieuws

Samenwerking Consumentenbond en VDV

De Consumentenbond werkt al jaren samen met de Vereniging Directe Verkoop Nederland, om de belangen van de eindgebruiker zo goed als mogelijk te dienen. Lees hier hoe de Consumentenbond denkt over onze branche en onze vereniging.

lees verder

Groei directe verkoop-branche zet door

De Nederlandse directe verkoop-branche noteerde afgelopen jaar voor het derde jaar op rij een forse groei, zowel in omzet als het aantal business partners. Dit blijkt uit cijfers van de Vereniging Directe Verkoop Nederland. Waar in 2015 de geschatte retailomzet in Nederland voor de gehele sector bijna 126,8 miljoen euro bedroeg, was deze in 2016 gestegen naar 147,3 miljoen euro, een groei van ruim 16 procent.

lees verder

“Wat kan de Nederlandse retail leren van de directe verkoop ?”.

Peter Sprengers, CEO van marketingbureau Techonomy en Peter Boots, voorzitter van de VDV, vertellen welke kansen nieuwe technologieën bieden en welke lessen de worstelende ‘retail’ kan opsteken van de directe verkoopsector.

lees verder

Wat mag u als business partner verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als business partner mag verwachten van de directe verkoop branche.

lees verder

Wat mag u als consument verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als consument mag verwachten van de directe verkoopbranche.

lees verder

Steeds minder 'party's'

Nog maar 20% van de omzet in directe verkoop in Nederland wordt verkocht op party's. product uitleg vindt vaker plaats via gesprekken of andersoortige bijeenkomsten.

lees verder Steeds minder  'party's'

Leden VDV herkenbaar

Alle directe verkoop bedrijven die lid zijn van de VDV zijn voortaan herkenbaar aan het speciale logo. Ieder jaar opnieuw onderschrijven deze bedrijven de internationale gedragsregels en de voorwaarden van de VDV

lees verder Leden VDV herkenbaar

contact

vereniging directe verkoop nederland
postbus 2450
5202 cl 's-hertogenbosch
tel: 088 05 51 400 / +31 88 05 51 400
email: vdv@directeverkoop.nl