vereniging directe verkoop nederland

}

Nieuws

VDV wint Europese Seldia Award 2016

Brussel, 5 oktober 2016, "Best Direct Selling Association 2016" voor VDV

Platform "MarketingTribune"

7 september 2016, lees hier het artikel:

http://www.marketingtribune.nl/b2b/nieuws/2016/09/netwerkmarketing-wordt-volwaardige-marktsector/index.xml

Platform "de Ondernemer"

31 augustus 2016, lees hier het artikel:

http://www.deondernemer.nl/nieuwsbericht/106003/directe-verkoop-via-netwerkmarketing-groeit-met-15-procent

 

Leden VDV herkenbaar

Leden VDV herkenbaar

Alle directe verkoop bedrijven die lid zijn van de VDV zijn  voortaan herkenbaar aan het speciale logo. Ieder jaar opnieuw onderschrijven deze bedrijven de internationale gedragsregels en de voorwaarden van de VDV. 

De gedragscode waar deze bedrijven voor tekenen leest u hier.

Steeds minder 'party's'

Steeds minder  'party's'

Sommige mensen denken bij directe verkoop vooral aan 'home party's'. De praktijk is inmiddels een stuk gevarieerder. Nog maar 20% van de omzet in directe verkoop in Nederland wordt verkocht op party's. Product uitleg vindt vaker plaats via individuele gesprekken of andersoortige bijeenkomsten in een huiselijke of anderszins bekende omgeving.

Wat mag u als consument verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als consument mag verwachten van de directe verkoop branche in een korte globale samenvatting van de gedragsregels voor VDV-leden.
Klik op:  wat-u-mag-verwachten-van-de-directe-verkoop-branche-nov2016

De complete tekst leest u in de "Europese gedragscode voor directe verkoop" onder 'quick links'.

Wat mag u als business partner verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als business partner mag verwachten van de directe verkoop branche in een korte globale samenvatting van de gedragsregels voor VDV-leden.

Wat u business partner mag verwachten van de directe verkoop branche nov2016

De complete tekst leest u in de "Europese gedragscode voor directe verkoop" onder 'quick links'.

 

“Wat kan de Nederlandse retail leren van de directe verkoop ?”.

Lees op het platform CustomerTalk het artikel:

“Wat kan de Nederlandse retail leren van de directe verkoop ?”

https://www.customertalk.nl/nieuws/de-wijze-lessen-die-retail-kan-leren-van-directe-verkoop

Peter Sprengers, CEO van marketingbureau Techonomy en Peter Boots, voorzitter van de VDV, vertellen welke kansen nieuwe technologieën bieden en welke lessen de worstelende ‘retail’ kan opsteken van de directe verkoopsector.

Terug naar boven

Nieuws

“Wat kan de Nederlandse retail leren van de directe verkoop ?”.

Peter Sprengers, CEO van marketingbureau Techonomy en Peter Boots, voorzitter van de VDV, vertellen welke kansen nieuwe technologieën bieden en welke lessen de worstelende ‘retail’ kan opsteken van de directe verkoopsector.

lees verder

Wat mag u als business partner verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als business partner mag verwachten van de directe verkoop branche.

lees verder

Wat mag u als consument verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als consument mag verwachten van de directe verkoopbranche.

lees verder

Steeds minder 'party's'

Nog maar 20% van de omzet in directe verkoop in Nederland wordt verkocht op party's. product uitleg vindt vaker plaats via gesprekken of andersoortige bijeenkomsten.

lees verder Steeds minder  'party's'

Leden VDV herkenbaar

Alle directe verkoop bedrijven die lid zijn van de VDV zijn voortaan herkenbaar aan het speciale logo. Ieder jaar opnieuw onderschrijven deze bedrijven de internationale gedragsregels en de voorwaarden van de VDV

lees verder Leden VDV herkenbaar

contact

vereniging directe verkoop nederland
postbus 2450
5202 cl 's-hertogenbosch
tel: 088 05 51 400 / +31 88 05 51 400
email: vdv@directeverkoop.nl