vereniging directe verkoop nederland

Swipe

Lorimont Enterprises B.V.
Mgr. Nolensstraat 5
5121 AL  Rijen

0161 222 443
info@swipe.nl 
www.swipe.nl

 

De Swipe business is in 1965, in Houston, Texas ontstaan uit een industrieel reinigingsbedrijf, waar men ontdekte dat de werknemers het buitengewoon efficiënt product naar huis namen. Zij besloten het onder de naam “Swipe”te verkopen in de V.S. en binnen enkele jaren werd het in alle werelddelen via een systeem van directe verkoop op de markt gebracht, in Nederland vanaf 1968. Vanwege zijn hoge concentratie en efficiëntie werd het ook zeer economisch in gebruik en het werd snel gevolgd door andere onderhoudsproducten voor in en om het huis in de HomCare reeks- allen op basis van zowel hoge concentratie als milieuvriendelijkheid.

In 1972 bracht men de NaturCare reeks van haarverzorgingsproducten op de markt. Als eerste in Nederland op basis van een pH-waarde overeenkomstig de pH van huid en haren. In 1975 kwam de huidverzorgingreeks, op basis van Aloë Vera. Deze reeksen zijn in de jaren steeds uitgebreid met o.a. lichaamsverzorgingsproducten en “kiss-proof “ lipsticks.

De NaturCare producten worden op basis van hoogwaardige natuurlijke ingrediënten samengesteld en worden aan de hand van de nieuwste technologie aangepast en verbeterd. Alle NaturCare producten bevatten Aloë Vera. De producten worden niet op dieren getest en NaturCare was één van de allereerste op de lijst van diervriendelijke cosmetica van “Dierproefvrij “(voorheen Proefkonijn), in 1991. Sinds oktober 2006 worden we ook vermeld met de HomCare producten.

Ons systeem van directe verkoop is sterk gericht op persoonlijke service aan de klant door middel van persoon tot persoon verkoop of demonstraties en klantenavonden. In onze verkooporganisatie is er plaats voor Consultants, die op parttime basis willen bijverdienen op tijden die zij zelf kiezen, of mensen die een full-time business willen opbouwen als zelfstandige ondernemer.

Activiteiten

De Dierenbescherming Utrecht, afdeling Knaagdieren, wordt door ons gesponsord, voor het veilig en makkelijk reinigen van de kooien en de dieren, daar onze producten niet giftig zijn. Deze producten kunt u uiteraard ook in en om het huis gebruiken.

Terug naar boven

Nieuws

IPSOS Direct Sellers Survey 2023 (juli/augustus 2023)

Onderdeel 'Tevredenheid Business partners'

lees verder

Video - Facts & Figures (augustus 2022)

Ondernemen, iets voor jou ? De feiten vertellen meer .... Bekijk de Facts & Figures video

lees verder

Video - Wat is directe verkoop ? (maart 2022)

Directe verkoop in Nederland, Direct selling in Engelstalige landen, Vente directe in Franstalige landen. Het bestaat wereldwijd al decennia lang. Maar wat betekent directe verkoop ? Bekijk deze video

lees verder

Significante groei ‘Directe verkoop branche Nederland’ in 2020 (juli 2021)

2020 was een bijzonder jaar, waarbij sommige branches zwaar getroffen zijn. Hoe verging het de directe verkoop branche in een periode waarin persoonlijk contact zwaar werd beperkt? En wat zijn de verwachtingen naar de toekomst ?

lees verder

Ondernemers aan het woord (februari 2021)

Enkele Business partners vertellen individueel over hun ondernemerschap in directe verkoop. Klik op een van links en bekijk de betreffende video.

lees verder

COVID-19 en de veerkracht van directe verkoop (maart/ april 2020)

De branche voor directe verkoop staat bekend als een echte ’mensenbranche’.

lees verder

In gesprek met ondernemers (december 2019)

Directe verkoop heeft de toekomst. Daarom hebben we samen met diverse ondernemers binnen de directe verkoop vijf tafelgesprekken opgenomen.

lees verder

Directe verkoop in 6 video 's (augustus 2018)

Directe verkoop: 6 pijlers augustus 2018

lees verder

Samenwerking Consumentenbond en VDV

De Consumentenbond werkt al jaren samen met de Vereniging Directe Verkoop Nederland, om de belangen van de eindgebruiker zo goed als mogelijk te dienen. Lees hier hoe de Consumentenbond denkt over onze branche en onze vereniging.

lees verder

Groei directe verkoop-branche zet door

De Nederlandse directe verkoop-branche noteerde afgelopen jaar voor het derde jaar op rij een forse groei, zowel in omzet als het aantal business partners. Dit blijkt uit cijfers van de Vereniging Directe Verkoop Nederland. Waar in 2015 de geschatte retailomzet in Nederland voor de gehele sector bijna 126,8 miljoen euro bedroeg, was deze in 2016 gestegen naar 147,3 miljoen euro, een groei van ruim 16 procent.

lees verder

“Wat kan de Nederlandse retail leren van de directe verkoop ?”.

Peter Sprengers, CEO van marketingbureau Techonomy en Peter Boots, voorzitter van de VDV, vertellen welke kansen nieuwe technologieën bieden en welke lessen de worstelende ‘retail’ kan opsteken van de directe verkoopsector.

lees verder

Wat mag u als business partner verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als business partner mag verwachten van de directe verkoop branche.

lees verder

Wat mag u als consument verwachten van de directe verkoop branche ?

Lees wat u als consument mag verwachten van de directe verkoopbranche.

lees verder

VDV wint Europese Seldia Award 2016

Brussel, 5 oktober 2016, "Best Direct Selling Association 2016" voor VDV

lees verder

Steeds minder 'party's'

Nog maar 20% van de omzet in directe verkoop in Nederland wordt verkocht op party's. product uitleg vindt vaker plaats via gesprekken of andersoortige bijeenkomsten.

lees verder Steeds minder  'party's'

Leden VDV herkenbaar

Alle directe verkoop bedrijven die lid zijn van de VDV zijn herkenbaar aan het VDV-logo. Ieder jaar opnieuw onderschrijven deze bedrijven de internationale gedragsregels en de voorwaarden van de VDV

lees verder

contact

vereniging directe verkoop nederland
postbus 2450
5202 cl 's-hertogenbosch
tel: 088 05 51 400 / +31 88 05 51 400
email: vdv@directeverkoop.nl